Algemene voorwaarden

De verkoper

De winkel en webwinkel van ’t Gelukske
Is gevestigd te België, in de Lievevrouwestraat 9, 2520 Ranst.
Ondernemings & BTW nummer: BE 0728.812.666
Telefoonnummer: +32 (0)477 30 86 22 , e-mail: info@tgelukske.be

Toepassing

Door iets te kopen in de winkel of een workshop te boeken en door het plaatsen van een online bestelling gaat de klant akkoord met deze algemene voorwaarden.

Prijzen

De prijzen vermeld op de website zijn in euro, inclusief BTW en exclusief verzendingskosten. Ze zijn geldig op de dag wanneer ze op onze website worden aangeboden en op de dag dat de bestelling geplaatst wordt. Alle prijzen gelden per stuk, tenzij anders aangegeven. www.tgelukske.be kan niet gehouden worden aan prijsvermeldingen die evident onjuist zijn, bv als gevolg van kennelijke invoer-, zet-, of drukfouten.

De verzendingskosten worden berekend op basis van de tarieven van de Post. Als je in België woont, betaal je de standaard verzendingskosten van 5,00 euro. Als je in Nederland woont, betaal je de standaard verzendingskosten van 7,00€. Bestellingen vanaf 100 euro worden gratis verstuurd (in België & Nederland) Voor verzendingen naar andere Europese landen rekenen we een standaardprijs van 16,40 euro.

Je kan ons altijd contacteren om het pakketje persoonlijk af te halen. Je betaalt dan geen verzendingskosten.

Bestelling

Na het plaatsen van een bestelling, ontvang je een bevestigingsmail met daarin de bevestiging van je bestelling en de totale kostprijs. 

Betaling 

’t Gelukske werkt voor een veilige betaalomgeving samen met Shopify Payments. Dit betaalplatform is geïntegreerd in de 't Gelukske webshop. Betaling kan gebeuren via de belangrijkste betaalmethodes. 

Levering

’t Gelukske probeert een zo snel mogelijke levering te verzekeren. In het punt hieronder (Leveringstermijn) trachten we een indicatie te geven van onze levertermijnen. Deze termijnen zijn echter indicatief en worden louter als aanwijzing gegeven. 't Gelukske kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor vertragingen die worden opgelopen, buiten onze wil om.

De Koper bezorgt aan 't Gelukske het leveringsadres. Indien dit adres foutief blijkt te zijn, valt dit onder de verantwoordelijkheid van de Koper en kunnen er extra kosten worden aangerekend. 

Wanneer de bestelling goed bij ons vertrokken is, maar bij de verzendpartner (Bpost in België / PostNL in Nederland) kwijtraakt, dan kan’t Gelukske hier niet voor aansprakelijk gesteld worden. 

Alle pakjes worden echter wel verzekerd verstuurd.

Zoals voorafgaand vermeld kunnen de bestelling ook ter plaatse afgehaald worden.

Leveringstermijn

Voor België: zodra we jouw betaling hebben ontvangen, wordt jouw bestelling in behandeling genomen. Als het om artikelen gaan die in stock zijn worden ze binnen de 3 dagen verzonden. Gepersonaliseerde artikelen of artikelen op maar worden binnen de 10 tot 12 werkdagen na ontvangst van jouw betaling verzonden. via de Post. Het pakje wordt door de postbode in je brievenbus geplaatst, normaal binnen de 24u 48 u na verzending. Je moet hiervoor thuis aanwezig zijn. Er is ook de mogelijkheid om het pakje naar een afhaalpunt te sturen (in België)

Voor Nederland: zodra we jouw betaling hebben ontvangen, wordt jouw bestelling in behandeling genomen. Binnen de 10 tot 12 werkdagen na ontvangst van jouw betaling versturen we je pakje, via de Post. Indien je niet aanwezig bent op het tijdstip van deze aflevering, ontvang je een schriftelijke kennisgeving in de brievenbus en kan je je pakje zelf afhalen in het postkantoor. Als je wil, kan je natuurlijk ook altijd je werkadres of het adres van een buur of vriend ingeven.

Rest van Europa: zodra we jouw betaling hebben ontvangen, wordt jouw bestelling in behandeling genomen. Binnen de 10 tot 12 werkdagen na ontvangst van jouw betaling versturen we je pakje, met behulp van Bpost. Het pakje wordt door de postbode aan huis afgeleverd, binnen de 6 werkdagen. Indien je niet aanwezig bent op het tijdstip van deze aflevering, ontvang je een schriftelijke kennisgeving in de brievenbus en kan je je pakket afhalen in het postkantoor. Als je wil, kan je natuurlijk ook altijd je werkadres of het adres van een buur of vriend ingeven.

Voor afhalingen: zodra we jouw betaling hebben ontvangen, wordt jouw bestelling in behandeling genomen. Binnen de 10 tot 12 werkdagen na ontvangst van jouw betaling, kan er een afspraak gemaakt worden tussen ’t Gelukske en de Koper om een afhaaltijdstip vast te leggen.

’t Gelukske kan niet aansprakelijk gesteld worden voor vertragingen opgelopen bij de verzending door Bpost of PostNL. Overeenkomstig de wet “kopen op afstand” bedraagt de maximale levertijd dertig dagen, tenzij anders overeengekomen. Indien deze leveringsperiode niet haalbaar is, dient ’t Gelukske de Koper hiervan tijdig te verwittigen en heeft de Koper het recht de bestelling te annuleren, zonder bijkomende kosten. Eventueel reeds betaalde bedragen worden in dat geval binnen de dertig dagen terugbetaald.

Reparatie en garantie

De producten van ’t Gelukske zijn van goede kwaliteit maar als er toch iets mis gaat en u kunt aantonen dat het buiten uw schuld om gebeurd is, dan heeft u een garantie van één maand na ontvangst. Reparaties zijn in dit geval kosteloos. De verzendingskosten zijn wel voor rekening van de koper.

Dus gaat je bestelling bij normaal gebruik vroegtijdig stuk of zit er een duidelijke fout in, dan heb je recht op reparatie of krijg je je geld terug. De keuze voor repareren of vergoeden ligt bij mij. Je garantie vervalt wanneer de schade is ontstaan door verkeerd wassen of wanneer het product door onjuist gebruik beschadigd is. Bij elke bestelling worden eveneens de wasvoorschriften meegestuurd. Alsook de olie instructie.

Reparaties na deze periode worden in rekening gebracht. Voordat u producten ter reparatie terugstuurt, stuurt u een mail naar info@tgelukske.be.

Natuurlijk doe ik mijn uiterste best om je blij te maken met je bestelling, maar het zou kunnen dat je na ontvangst van je bestelling toch niet helemaal tevreden bent. Om die reden is het belangrijk om te weten dat producten die volgens jouw specifieke wensen, op aanvraag gemaakt zijn, uitgezonderd zijn van het wettelijke herroepingsrecht. Ik ben dus niet verplicht om een artikel retour te nemen wanneer het op aanvraag volgens jouw wensen en specificaties gemaakt is. Neem in het geval je ontevreden bent wel altijd contact met mij op. Kleuren en foto`s van mijn producten op de website en social media kunnen soms afwijken van de werkelijkheid

Afzien van je aankoop

Aangezien elke bestelling een op maat gemaakt-gepersonaliseerd product is, kan u in dit geval niet afzien van uw aankoop.
Bij bestelling van artikelen niet op maat kunnen we ze terugnemen binnen de twee weken zolang ze ongebruikt zijn.

Diversen

Door te bestellen verklaart u ouder te zijn dan 18 jaar.

Verwerking klantengegevens

Bestellen bij www.tgelukske.be vereist dat je ons je klantgegevens bezorgt. ’t Gelukske gebruikt deze gegevens voor de administratie van je bestelling, het beheer van bestellingen, leveringen en facturen, het opvolgen van betalingen, en tot slot voor marketing en reclamedoeleinden, in zoverre dat je voor dit laatste je akkoord hebt gegeven tijdens het bestelling proces. Je hebt ook steeds het recht om af te zien van de reclame- en marketingacties. Je gegevens worden niet doorgegeven, verhuurd of verkocht aan derden. Je hebt als Koper steeds recht op inzage en verbetering van deze gegevens.